Klacht Prominent: Stof is binnen 2 jaar versleten, gepilt en verkleurd.

# 420893
Hert

Wij hebben bij Prominent Zeist 2 stoelen gekocht en binnen de garantietermijn van 2 jaar hebben wij de volgende klacht gemeld bij Prominent: De stoelen gaan verkleuren(staan niet in de zon) pillen en (volgens de monteur van Prominent die langs is geweest) is de vleug volledig uit de stof van beide stoelen. Het was een zeer terechte klacht volgens hem en hij heeft het rapport doorgestuurd naar Prominent. Vandaag 15 januari 2020 worden wij gebeld door Prominent i.v.m. de klacht. Ze hebben het opgenomen met de leverancier van de stoelen, en die doen niets. De verkleuring zou komen door zweten of medicijngebruik!!!???. De vleug die uit de stof is, is normaal!!?? Het pillen ook. We hadden de klacht binnen een half jaar moeten melden, dan kon de monteur er nog iets aan doen. Echter toen was de klacht er nog niet. Op mijn vraag : wat ze dan gedaan zouden hebben, kreeg ik geen antwoord. Ze willen de stoelen opnieuw stofferen, maar kost 750 euro per stoel voor onze rekening. Uit "coulance" willen ze de transportkosten van 150 euro betalen. Het is dus zo dat de stoelen er na 2 jaar uitzien als een afgeleefde stoel uit de kringloop. Voor de goede orde: wij hebben geen huisdieren of kleine kinderen, zijn 61 en 64 jaar oud en waarderen de spullen die we hebben. Wij hebben 2099 euro voor de 2 stoelen samen betaald en daar verwacht je toch iets anders voor. Aangetekende brief gezonden, rapport monteur opgevraagd e.t.c. maar er wordt geen normale oplossing geboden.

Een passende oplossing bieden en niet opnieuw stofferen op ONZE KOSTEN √° 750,- euro per stoel. De stoelen kosten NIEUW!!! 1050,- euro per stuk! En binnen 2 jaar is hij niet meer om aan te zien. En dat terwijl hun eigen monteur het een zeer terechte klacht vindt. Dit mag volgens hem niet binnen 2 jaar.

Prominent
    Geachte meneer/mevrouw van de Haar, bedankt voor uw review. Aan de hand van uw gegevens, heb ik uw dossier kunnen inzien. Mijn collega zal contact met u opnemen om uw klacht te bespreken. Met vriendelijke groet, Naomi van de Klantenservice

Hert
Beide stoelen opnieuw laten stofferen op onze kosten. Kost ons dus 1500 euro,- voor stoelen die samen NIEUW! 2099,- euro hebben gekost. Uit coulance willen ze de transport kosten van 150,- euro betalen. De stoelen vallen nog onder de garantie!! Prominent heeft een monteur gestuurd om de stoelen te bekijken en die vond het een zeer terechte klacht en dit mocht niet gebeuren binnen 2 jaar. De vleug is geheel uit de stof, de stof is verkleurt, en pilt ontzettend. Dit zou komen volgens Prominent door medicijngebruik!!???? Dus mocht u overwegen een stoel te gaan kopen bij Prominent, doe het niet!!! Terechte klachten afhandeling: daar doen ze niet aan. Na 2 jaar normaal gebruik( geen kinderen of huisdieren o.id.) zien de stoelen eruit of ze van de kringloop komen.

Ook een klacht indienen over Prominent?