Klacht Prominent: Verf gaat van leer af

RodeBosbes#346

Onze leren relax stoel vertoont na vier jaar verlies van verf op de hoofd steun. Het is echt geen gezicht.
De monteur is geweest en heeft wat foto’s gemaakt.
Ik werd een paar uur later gebeld door prominent met de melding dat de kosten voor onszelf waren om het te herstellen door een ander bedrijf.
Wij zijn het hier niet mee eens. Wij hebben namelijk een hoekbank van leer in dezelfde kleur van een ander bedrijf dat deze kuren niet vertoont. De bank is een jaar ouder dan de stoel en kost hetzelfde als de stoel.
Wat een slechte service dit zeg!
Mijn man heeft geen ijzeren stekels op zijn hoofd, hij is 76 en alleen hij gebruikt de stoel.
Ik zal op Facebook plaatsen om geen stoel bij jullie te kopen, te duur en slechte kwaliteit.

De stoel ziet er niet uit na vier jaar gebruik, dit gaat erger worden en hij kostte veel geld. Ik ga het op Facebook plaatsen
Wat een slecht bedrijf zeg!

RodeBosbes#346
    De service van Prominent vinden wij zeer slecht. Ik heb Oranje furniture gebeld en het kost minimaal €240,- om het geverfde leer te behandelen. Na een paar jaar heb je weer hetzelfde probleem.
    Het lost dus niets op, waardeloos dus en wij zijn niet de enigen die dit probleem hebben! Dat vertelde de firma Oranje mij.
    Prominent
    Geachte meneer/mevrouw Pardon,

Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring met Prominent heeft. Wij rekenen andere prijzen dan Oranje voor de reparatie van uw meubel. Als u via Prominent Oranje laat langs komen, scheelt dat meer dan €100 voor u. Deze kosten hebben wij helaas niet kunnen bespreken met u. De reden dat er wel kosten voor deze reparatie worden gerekend, is omdat uw garantie al anderhalf jaar is verlopen. Mijn collega van de technische afdeling heeft u met de beste bedoelingen te woord gestaan.

Mocht u alsnog deze reparatie willen laten uitvoeren, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
    Wij zijn bereikbaar op 0341 -26 06 76.

Met vriendelijke groet, Naomi van de Klantenservice
    RodeBosbes#346
    Het antwoord van Prominent is niet de waarheid. Zij wisten geen prijs de kosten waren voor onszelf werd ons verteld. Furniture Oranje heeft mij verteld dat wij niet de enigen waren met deze klacht. Prominent was welbekend bij ze.
    Je ziet nu al aan de stoel dat de verf op meerdere plekken loslaat.

RodeBosbes#346
Er is geen oplossing, we zijn minimaal€240 kwijt voor bijwerken van het leer. Dat doen wij niet. Het wordt erger dus dan wordt dit iedere keer zo?

Ook een klacht indienen over Prominent?