Klacht Promovendum: Ik vraag me af of ik een reisverzekering heb.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 332355
Gebruiker
Promovendum11
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vergoeding van €50 voor zgn onvoorziene reiskosten.
Tijdens mijn vakantie in Indonesië een zeer vreemde boete gehad van€239.15 vanwege het niet annuleren van een binnenlandse vlucht, dit heb ik overigens wel gedaan. Door deze boete mocht ik niet naar Nederland reizen, daar sta je dan met een betaalde ticket en dan mag je niet naar huis .
Ik vind het zeer teleurstellend dat Promovendus het hier mee af doet er is ook nog zoiets als module B overkomst: kostprijs in de voorwaarden.

De oplossing

De kosten uiteraard volledig vergoeden.

3 reacties

  1. Auteur
    Promovendum
    Datum
    Beste heer Dam,

    Vervelend om te vernemen dat u een boete heeft moeten betalen in Indonesië.

    Ik heb uw situatie voorgelegd bij een collega van de schade afdeling. En inmiddels heb ik terugkoppeling ontvangen. U heeft de kosten van deze boete ingediend op uw reisverzekering. De reisverzekering biedt geen (volledige) dekking voor deze kosten. Wel kent de reisverzekering een vergoeding van maximaal € 50,- voor onvoorziene reis- en verblijfskosten die u heeft moeten maken tijdens een reis. De behandelaar van uw schadegeval heeft onder deze noemer onverplicht een vergoeding aan u uitgekeerd op 15 november jongstleden en u per e-mail een toelichting verstrekt over de inhoud van de reisverzekeringsvoorwaarden.

    Mocht u vragen hebben naar aanleiding van deze e-mail dan kunt u ons per e-mail en telefoon bereiken.

    Groeten,

    Erwin – Webcare team Promovendum
  2. Auteur
    Promovendum11
    Datum
    In dit geval kan Promovendum kiezen uit 2 vergoedingsmogelijkheden bij de voorwaarden men kiest voor de goedkoopste optie en dus niet het hele bedrag te vergoeden. Jammer voor iemand die nooit wat claimt en ongeveer €4000 euro per jaar aan verzekeringen bij Promovendum betaalt.
  3. Auteur
    Promovendum
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Dam,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Ik kan begrijpen dat onze terugkoppeling niet het gewenste antwoord is. Excuses dat ik u niet positiever kan antwoorden.

    Groeten,

    Erwin – Webcare team Promovendum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Promovendum11
Datum
Uiteindelijke oplossing
Excuses voor de afhandeling van Promovendum, het geld houden ze zelf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Promovendum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen