Klacht Promovendum: Ik vraag me af of ik een reisverzekering heb.

Promovendum11

Vergoeding van €50 voor zgn onvoorziene reiskosten.
Tijdens mijn vakantie in Indonesië een zeer vreemde boete gehad van€239.15 vanwege het niet annuleren van een binnenlandse vlucht, dit heb ik overigens wel gedaan. Door deze boete mocht ik niet naar Nederland reizen, daar sta je dan met een betaalde ticket en dan mag je niet naar huis .
Ik vind het zeer teleurstellend dat Promovendus het hier mee af doet er is ook nog zoiets als module B overkomst: kostprijs in de voorwaarden.

De kosten uiteraard volledig vergoeden.

Promovendum
    Beste heer Dam,

Vervelend om te vernemen dat u een boete heeft moeten betalen in Indonesië.

Ik heb uw situatie voorgelegd bij een collega van de schade afdeling. En inmiddels heb ik terugkoppeling ontvangen. U heeft de kosten van deze boete ingediend op uw reisverzekering. De reisverzekering biedt geen (volledige) dekking voor deze kosten. Wel kent de reisverzekering een vergoeding van maximaal € 50,- voor onvoorziene reis- en verblijfskosten die u heeft moeten maken tijdens een reis. De behandelaar van uw schadegeval heeft onder deze noemer onverplicht een vergoeding aan u uitgekeerd op 15 november jongstleden en u per e-mail een toelichting verstrekt over de inhoud van de reisverzekeringsvoorwaarden.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van deze e-mail dan kunt u ons per e-mail en telefoon bereiken.

Groeten,

Erwin – Webcare team Promovendum
    Promovendum11
    In dit geval kan Promovendum kiezen uit 2 vergoedingsmogelijkheden bij de voorwaarden men kiest voor de goedkoopste optie en dus niet het hele bedrag te vergoeden. Jammer voor iemand die nooit wat claimt en ongeveer €4000 euro per jaar aan verzekeringen bij Promovendum betaalt.
    Promovendum
    Beste heer Dam,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik kan begrijpen dat onze terugkoppeling niet het gewenste antwoord is. Excuses dat ik u niet positiever kan antwoorden.

Groeten,

Erwin – Webcare team Promovendum

Promovendum11
Excuses voor de afhandeling van Promovendum, het geld houden ze zelf.

Ook een klacht indienen over Promovendum?