Klacht Promovendum: Onduidelijke communicatie over veranderen polisvoorwaarden

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 338714
Gebruiker
Lachebek#gierebrul
Datum
1 reactie

Details

Klacht

We stappen over naar Promovendum vanwege specifieke zorgbehoefte. Nu moeten we toch betalen. Bij navraag blijken de polisvoorwaarden te zijn gewijzigd. Dit is ons meegedeeld in een mail. Wij vinden dat deze mail geen wijziging van voorwaarden aankondigt.
Klacht indienen bij Promovendum is niet gelukt.

Gewenste oplossing

Promovendum keert 2018 uit volgens de polisvoorwaarden van 2017. We hebben immers de polis van 2017 "gekocht"
Geboden oplossing
Een bosje bloemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Promovendum
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Jammer dat u geen prettige ervaring met ons heeft gehad. Dat is absoluut niet onze intentie geweest. Uit uw dossier maak ik op dat wij uw klacht telefonisch hebben besproken. Hierin hebben wij u moeten teleurstellen: wij kunnen helaas geen uitzondering voor u maken. Ik had het graag anders voor u gezien. De polisvoorwaarden laten dit niet toe. Het spijt mij u niet positiever te kunnen berichten

    Mocht u nog vragen hebben dan verneem ik dit uiteraard graag van u.

    Groeten,

    Armand – webcare team Promovendum

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Promovendum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen