Klacht Promovendum: Promovendum komt bewust toezegging niet na

MDerksen

Twee weken geleden werd ik na het invullen van een web formulier door Promovendum gebeld. Ze hebben me toen een aanbieding gedaan voor een autoverzekering. Een van de voordelen die ze noemden ten opzichte van mijn huidige verzekeraar is dat Promovendum geen eigen risico heeft. In de mailbevestiging hebben ze ook een link naar de voorwaarden gestuurd waarin dit inderdaad wordt bevestigd.

Toen ik, mede daarom, besloot om over te stappen, bleek tijdens het intake gesprek dat ze ineens toch een eigen risico van euro 135,- wilden toepassen Toen ik aangaf dat dit in strijd is met eerdere toezeggingen en met hun eigen polisvoorwaarden, werd dit door de medewerker toegegeven. Promovendum vertelde dat ze deze toezegging niet wil nakomen omdat er ‘te veel misbruik’ van wordt gemaakt…

Ik voel me door Promovendum als 'misbruiker' in de hoek gezet en Promovendum bewijst hiermee geen betrouwbare partij te zijn.

Excuses en compensatie voor de tijd en energie die is verspild an de communicatie en vooral ook het bestuderen van de aangereikte polisvoorwaarden (5 documenten) die ze uiteindelijk niet willen toepassen.

Promovendum
    Beste heer Derksen,Bedankt voor het melden van uw klacht. Vandaag ontvangt u hierop een inhoudelijke reactie per e-mail. Met vriendelijke groet,Robert - Webcareteam Promovenudm
    MDerksen
    Promovendum heeft in een reactie per e-mail toegegeven dat ze de eerdere toezegging niet willen nakomen en bieden hiervoor excuses aan...
    Mijn standpunt is dan ook niet veranderd: door de eerdere toezegging, mondeling en op schrift, niet na te komen, wordt bewust -en op basis van een commerciële afweging- woordbreuk gepleegd. Dit is absoluut niet klantvriendelijk en daarmee toont Promovendum zich een onbetrouwbare partij.
    Promovendum
    Beste heer Derksen,Bedankt voor uw e-mail. Wij betreuren het dat uw mening ongewijzigd is, ondanks onze uitleg in de e-mail van 26 maart 2015. Wij zullen echter bij ons standpunt blijven. Uiteraard respecteren wij uw mening en bieden u nogmaals onze excuses aan voor het ongemak.Mocht u vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,Armand- Webcareteam Promovendum
    MDerksen
    Promovendum komt een eerdere toezegging bewust niet na. Ik heb dan ook een negatief beeld bij de betrouwbaarheid van Promovendum als verzekeraar.

MDerksen

Ook een klacht indienen over Promovendum?