Klacht Promovendum: promovendum moet hun verantwoording nemen en eerlijk zijn

passie22

ik had een autoverzekering bij promovendum heb in maart 2016 deze op gezegd per telefoon en mail hun hebben nooit deze verzekering stop gezet en bleven maar afhouden ik heb zo vaak gebeld maar het werd niet op gelost nu een jaar later hebben ze het naar een deurwaarder gestuurd deze deurwaader heeft de stukken verkeerd in de brieven bus gedaan waardoor ik niks heb ontvangen twee maanden later heb ik deze toch gekregen maar het was al bij de rechter voorgekomen ik heb direct promovendum gebeld en de bewijs gestuurd dat ik hem had op gezegd hun zeggen nu dat ze er niks meer aan kunnen doen zij hebben de mail niet gehad en blijveb bij hun stand punt ik ben het hier niet mee eens ze willen mij verder niet te wordt staan maar ik heb nu wel de problemen ik vind dat niet normaal en ze houden het vol dat hun niks hebben gehad en ik gewoon mijn schuld moet betalen het is dus mijn woord tegen dat van hun terwijl ik mijn bewijzen heb ik ben van mening dat hun de verantwoording moeten nemen

ik vind dat hun eerlijk moeten zijn en mij tegemoet moeten komen ik deze zaak en hun verantwoording moeten nemen ik heb de bewijzen

Promovendum
    Beste mevrouw Verheyen,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend dat u niet tevreden bent met ons standpunt.

Zoals u aangeeft is er meerdere malen contact met u geweest waarin uw dossier uitvoerig is besproken. Ook vandaag is er nog telefonisch contact geweest waarin wij uiteindelijk aangegeven hebben dat wij, ondanks uw bezwaar, genoodzaakt zijn om te blijven bij ons eerder ingenomen standpunt. Het is voor ons dan ook niet mogelijk om u nu te voorzien van een andere reactie/ oplossing.

Het spijt ons u niet positiever te kunnen berichten.

Vriendelijke groet,

Armand - Webcareteam Promovendum