Klacht Pronto Wonen: afwijkend product, geen alternatief bij 1e reclamatie, onaangename communicatie.

stuufke

op 13 april bij PRONTO ROERMOND een eettafel Robuusto 15721 gekozen en koopovereenkomst gesloten en aanbetaald. produkt is geleverd op 10 mei tegen betaling van € 75. het produkt wijkt sterk af van de gesloten overeenkomst. licht getinte tafel besteld en een zeer donkergrijze tafel ontvangen. onmiddellijk met Pronto Roermond gebeld en hun reactie was: nummers kloppen dus moet het de goede tafel zijn. 11 mei persoonlijk naar het filiaal gereden te Roermond. ook hier werd ik kortaf te woord gestaan en men geloofde niet dat het kleurverschil onacceptabel was. foto's als bewijs vond men niet geloofwaardig. advies: dient u maar een klacht en en zie maar wat daaruit komt. geen geboden alternatief, verder werd geen enkel alternatief aangedragen of gecontroleerd of de geleverde tafel afweek. na vele telefoontjes en mails ook met Pronto Tilburg, [tekst verwijderd door moderator], werd uiteindelijk een afdwingbare "vrij" te besteden voucher aangeboden. die in praktijk aan voorwaarden bleek te moeten voldoen. op 9 juli ben ik te samen met een vriendin naar Roermond gegaan om de voucher in te wisselen en daar zijn wij bijzonder onaangenaam, brutaal, kwetsend en vernederend (ik herhaal geen woorden) telefonisch te woord gestaan door bovengenoemde medewerker. getuigen waren zowel klanten als personeel.

Excuus voor de beledigingen aan ons, toegeven dat ze mijn klacht hebben niet correct hebben behandeld, en vooral gewoon mijn geld terug betalen.

Ook een klacht indienen over Pronto Wonen?