Klacht Pronto Wonen: All in house geen garantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 267512
Gebruiker
F.P. Jonker
Datum
2 reacties

Details

De klacht

wij hebben een grote hoek bank van pronto met de al in house service. Nu komen er allemaal scheurtjes in . Foto's gemaakt en op gestuurd. Ze komen niet kijken maar beoordelen vanaf de foto dat het kattennagels zijn. Het wordt al erger maar de kat is alleen maar buiten met dit mooie weer. Mooie beloftes die alle in house, maar niet heus.

De oplossing

Eerst maar eens komen kijken.

2 reacties

  1. Auteur
    Pronto Wonen
    Datum
    Beste heer, mevrouw Jonker,

    U mag er van uit gaan dat uw klacht wordt beoordeeld op basis van de afspraken en voorwaarden die u ten allen tijde kunt terugvinden in de koopovereenkomst. Daarnaast willen wij u er graag op wijzen dat alle Pronto Wonen winkels aangesloten zijn bij CBW, de onafhankelijke instantie waar u terecht kunt als u het niet eens bent met de oplossing die de winkel biedt. Meer informatie hierover vindt u op onze website: https://www.prontowonen.nl/cbw-voorwaarden.
    Mocht u naar aanleiding van dit bericht vragen hebben, dan horen wij het graag.

    Met vriendelijke groet,

    Pronto Wonen Nederland
  2. Auteur
    F.P. Jonker
    Datum
    Ik snap dat je aan de voorwaarden moet voldoen, maar kom dan kijken en beoordeel niet van een foto. Ik heb inmiddels wel bericht na het plaatsen in klachtenkompas dat er een monteur komt kijken. Ik wacht af.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.P. Jonker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze nemen contact op maar is nog niet gebeurd. Nog steeds geen contact gehad
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Pronto Wonen?