Klacht Pronto Wonen: Bedonderen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 446948
Gebruiker
Janjak
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij verkoop 4 weken levertijd, na 5e week maar zelf contact opnemen met Pronto wonen Sliedrecht. 1e mail nu nog steeds niet beantwoord en 2e mail en bellen eindelijk contact met niets zeggend antwoord, gelukkig werd de mail na 2 dagen beantwoord met een 3 regels, voor u nagevraagd er is vertraging aflevering week 27 dat is nota bene over 8 weken oftewel 3 x langer dan afgesproken . Verder is er geen contact mogelijk en slik het maar. Heb me nog nooit zo in de maling genomen gevoeld. Natuurlijk een slecht review gegeven maar die zie je niet terug, alleen de goeie reviews.

De oplossing

Eerlijk zijn en communiceren en niet doofstomertje blijven spelen.

1 reactie

  1. Auteur
    Pronto Wonen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J Jakobs,
    U kunt het beste contact opnemen met de winkel om dit te bespreken.
    Via deze website zal de winkel helaas niet kunnen reageren of een oplossing kunnen bieden.

    Vriendelijke groet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Janjak
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Pronto Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen