Klacht Pronto Wonen: Beschadigde salontafel gekocht.

Gebruiker1598699708

Bij Pronto Wonen Apeldoorn een salontafel besteld. Bij thuiskomst de salontafel uit de doos gehaald. Het frame is zeer duidelijk beschadigd. Er zitten krassen onder de doppen, aan de zijkanten van het frame is het beschadigd. Bij de rondjes van de boorgaten is er lak af. Ik heb vervolgens de klantenservice benaderd. Mijn klacht via de website aangemeldt. Pronto Wonen Apeldoorn cijfert onze klacht weg als.

Vervolgens weer contact gehad met de klantenservice. Mevrouw zou overleggen met haar leidinggevende. De volgende dag een e-mail terug gehad. Ze blijven bij hun standpunt. Ik heb met mijn klacht meerdere Pronto's in de buurt gebeld. Ze waren zeer verbaasd. Ze hadden nog nooit zoiets meer meegemaakt. Pronto Apeldoorn komt niet met een oplossing!!! Onbegrijpelijk dit. Duidelijk gemaakt dat mijn vrouw 40 weken zwanger is en geen stress kan gebruiken en dat we geholpen willen worden en een oplossing willen zoeken, het interesseert ze helemaal niets!

Het vertrouwen in Pronto Wonen Apeldoorn is weg. Het product retourneren en het aankoopbedrag terugstorten op onze rekening.

Pronto Wonen
    Beste E. van Verseveld,

De schades die gemeld zijn en waarvan wij foto's hebben ontvangen betreffen kleine krasjes op de onderzijde van de pootdopjes en een klein krasje op de onderzijde van het frame.

Kleine krasjes en of oneffenheden aan de onderzijde van een meubelstuk zijn niet te voorkomen en ook geen reden tot reclamatie.

Pronto Wonen Apeldoorn
    Gebruiker1598699708
    Jammer dat jullie de strijd aan gaan met ons. Zoals iedereen nu leest klopt jullie argument totaal niet. Wij zullen verder stappen ondernemen.
    Pronto Wonen
    Beste E. van Verseveld,

Wij hebben uw bericht afgelopen week al naar Pronto Wonen Apeldoorn gestuurd. Volgende week verwachten ze een reactie te hebben (i.v.m. afwezigheid vakantie). Als wij hun reactie binnen hebben, sturen we deze gelijk door naar u.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Pronto Wonen Nederland.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Pronto Wonen?