Klacht Pronto Wonen: Het had nooit zo geleverd mogen worden. De fabriek had het al moeten zien. Je ziet het al van verre

# 362084
S.S. de Vries

Twee banken besteld bij Pronto wonen. Twee keer de twee en een halfzits genomen. Gelijk dat het uit deverpakking kwam. Ik had er nog niet eens op gezeten. Het kwam zo de fabriek uit. Bevatte de ene bank. Twee grote plooien aan de onderkant van de kussen. De plooien zijn 15 cm hoog drie cm breed. Allebei dus. Gelijk Pront gebeld. Gaat U er maar eerst op zitten. Misschien trekt het weg.Ik zeg een plooitje trekt wel bij. Maar dit is echt fout gestikt. Zes weken niets gehoord van Pronto. Maar weer gebeld. Gelukkig had ik het service pakket erbij genomen. Na drie weken kwam de service monteur. Deze is twee uur bezig geweest. Heeft de hele achterkant van mijn nieuwe bank losgehaald.Er lagen wel 200 nietjes.. En er twee stukken schuimrubber van pakweg 40 bij 60 cm ingestopt om de plooien weg te krijgen. Maar de plooien zijn nu nog niet weg. Wel ietsje minder. Ik zit dus nu met een gewone twee zits en een met twee bulten in de kussens. Ik heb gezegd dat ik hier niet mee akkoord ga. Het ziet er niet uit. Ik zit nu met een opgekalefaterd bankstel voor mijn €1900 euro. Ik kan hier voorlopig tegen aan kijken. Weer Pronto gebeld. Weer afspraak service monteur. Werd dertig min van te voren afgebeld. Hij was ziek. Volgende afspraak. Service monteur heeft alleen maar gekeken. U moet contact opnemen met Pronto. Reactie van Pronto.Ze doen niets het blijft natuurlijk altijd handwerk. Ik zeg mevrouw hij had daar niet eens zo de fabriek uit gemogen.Ik heb ook nog gezegd. Zet u deze dan even in uw showroom. Dan kan u uw nieuwe klanten uitleggen. Dat dit het handwerk en vakwerk is wat u levert. Dan geeft u mij die bank uit de showroom. Maar dat doen ze niet. Ze vinden dit heel toelaatbaar. Een metselaar kan tochook niet een huis scheef afleveren. Onder het mom dat is handwerk mevrouwtje. Ik zit dus nu met een opgekalefaterde bank. Voor mijn €1895 euro. En wil graag een nieuwe bank. Niet alleen nieuwe kussens want daar gingen ze misschien nog over in overleg. Ander verfbad en het risico op kleurverschil. Dan denk je ik koop bij een goede zak. Geld van mijn moeder gehad. Heel lief natuurlijk. En een hoop gezeik. Service pakket stelt ook niets voor. Betaal je voor maar ze krijgen het niet in orde. En als je denkt dat het handwerk is en mijn klacht zo ongegrond is. Waarom is het service pakket dan twee uur bezig geweest. Een nieuwe bank is in dit geval zeker op zijn plaats. En maar hopen dan dat de kleur niet teveel afwijkt. En het bij die andere bank past

Nieuwe bank. Geen. Nieuwe kussens er achter. Ander verfbad dus andere kleur. Dat kan altijd afwijken. En ik heb na het service pakket denk twee honderd nietjes opgeraapt. Dus de achterkant is nu ook niet meer zo best

S.S. de Vries
    Graag wil ik dat Pronto reageerd
    S.S. de Vries
    De bank is gekocht in Zoeterwoude. Ik woon zelf in Haarlem. Maar ben speciaal terug gereden. Omdat ik daar zo plezierig geholpen ben. Althans bij het kopen van de bank dan. Over de service ben ik totaal niet te spreken. Groetjes Sonja de Vries

S.S. de Vries
Geen ben nu een halfjaar verder en heb nog niets van ze gehoord. Het is opgelost omdat ik een rechtbijstands verzekering had. Wel twee nieuwe banken gehad. Zagen er nog veel erger uit als de eerste twee banken. Onder de plooien. Niet normaal

Ook een klacht indienen over Pronto Wonen?