Opgelost door Pronto Wonen: Hoekbank gekocht met 'loszittende' stof.

Ontevreden bankbezitster

Dit jaar hebben wij een hoekbank gekocht. Nadat de bank uitgepakt was, golfde de stof meteen al op het hoekstuk. Gebeld om klacht te melden; ik moest foto's doorsturen. Vervolgens kreeg ik te horen dat de klacht ongegrond was verklaard.
Gereageerd dat ik het daar niet mee eens was. Toen kwam er iemand langs die het intern op zou nemen met zijn baas. Hij gaf zelf aan dat een bank een gebruiksvoorwerp is maar dat het niet vanaf de eerste dag al zou moeten 'bubbelen'.
Enige tijd later ontving ik de reactie dat de bank een gebruiksvoorwerp is, wat inhoudt dat deze vanaf dag 1 al losse stof zou kunnen vertonen. Oftewel we hebben een dure bank gekocht waarvan hij er nu al gebruikt uit ziet.
Inmiddels heb ik gebeld om juridisch advies in te winnen. Zij gaven ook aan dat een gebruiksvoorwerp wel slijtage mag gaan vertonen maar dat dat zo snel zichtbaar moet zijn.

Iemand vertelde mij dat zij dat ook had met haar bank (andere leverancier) en dat ze toen netjes de stof op het hoekstuk hebben opgespannen. Dat gebeurde wel vaker werd er gezegd. Zo'n oplossing lijkt me reëel.

Beste Terry-Kim,

Kan je aangeven bij welke winkel je de bank gekocht hebt, dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen?

Vriendelijke groet,
    Ontevreden bankbezitster
    Bedankt voor uw reactie, de bank is in Alkmaar gekocht.
    Pronto Wonen
    In overleg met de klant voorstel gedaan.
    Ontevreden bankbezitster
    Jullie geven aan dat er in overleg met mij een voorstel is gedaan. Ik heb echter niets vernomen?
    Pronto Wonen
    De winkel in Alkmaar heeft contact met u gehad.
    Pronto Wonen
    In overleg met de klant opgelost.
    Ontevreden bankbezitster
    De bank is naar volle tevredenheid gerepareerd!

Ontevreden bankbezitster

Ook een klacht indienen over Pronto Wonen?