Klacht Pronto Wonen: Onvermogen in communicatie, slechte service, niet functionerende meubels, administratiefzooitje

Kraakkie

Mijn Klacht
1. Levering duurde lang, waardoor telefonisch contact is geweest om de aanwezige spullen alvast te leveren met spoed. Toegezegd dat wanneer wij 65 euro zouden overmaken het binnen een week geleverd zou worden. Dit bedrag overgemaakt, na 2 weken nog geen levering of contact over leverdatum, waar wij zelf achteraan zijn gegaan en uiteindelijk pas 3 weken later geleverd.
2. Spullen disfunctioneren. 2 eetkamer stoelen niet goed ingeboord waardoor de schroefjes eruit vallen. Tevens ontbreken van de schroeven en moertjes van de eettafel. Contact gehad, verwijt gekrijgen dat ik vast het frame verkeerd om had gedaan of niet wist hoe het moest. Uiteindelijk na telefonisch en mail contact 2 andere stoelen opgestuurd gekregen.
3. Schroeven en moertjes van de tafel die niet aanwezig zijn, via de post geleverd na een aantal dagen. Waarvoor eerst ook weer telefonisch contact en email contact. Toen deze aanwezig waren, bleek dat er al 2 gaten in de tafel dol gedraaid waren, waardoor de schroeven uit de tafel vallen en dus nog niet kan functioneren zoals verwacht. Ivm weinig reactie en al moeizaam contact, zelf maar gaten in het blad geboord.
4. Factuur dat er nog bijna 700 betaald moet worden, daar waar er al 3x verzendkosten van 65 euro betaald is, waar het eigenlijk 2x moest zijn. Zelf alles nogmaals nagerekend ivm niet goed werkzame administratie waaruit blijkt dat die bijna 700 euro uit de lucht getoverd komt.

Ik zal betreven zijn als we die €65,- te veel overmaakte verzendkosten een vergoeding ivm alle beloftes, slechte communicatie, slechte spullen en niet kloppende service. Tevens verwacht ik dat de bank met spoed geleverd zal worden wanneer die binnen is en niet weer laksigheid.

Kraakkie
    Pronto Wonen
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Pronto Wonen?