Klacht Pronto Wonen: Pronto dressoir deuren valt uitelkaar

H.Aslan

2 jaar geleden meubels gekocht bij pronto wonen in Soest.

Deuren van dressoir valt er van af. Pronto gebeld en doorgegeven. Ik kreeg als antwoord heeft u vocht in huis?? IK kan niks met u klacht. Je moet naar de website gaan en klachtenformulier invullen. Hallo doe is normaal ik heb wel meer kasten die zijn allemaal nog goed. Keukenkast al 8 jaar nooit klacht mee gehad. Waarom vallen die niet uitelkaar. Kwaliteit kasten van Pronto is niet goed.. het is ook niet goedkoope meubels die ik heb gekocht. Waarom is de kast deuren zooo slap gemonteerd? Doet iemand de kast bij mij open schrikt ze te pletter. Kom op met een normale oplossing graag.

Nieuwe deuren of dressoir vervangen. Alle 4 deuren valt uitelkaar... 1 tje met moeilijke oplossing geprobeert opgelost. Nu weer 1 er af die kan niet gemonteerd worden. Graag een betere oplossing. En stuur maar iemand langs om te kijken en oplossen. Graag kostenloos
Ga naar website en dien je klacht Ik schrijf en bel er toch over bel me en leg ik het uit. Of stuur iemand langs om te beordelen. Maar maak er geen onweg van.

Pronto Wonen
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Pronto Wonen?