Klacht Pronto Wonen: Verschrikkelijke service n.a.v levering beschadigde kast

GeertjevD

Mijn klacht betreft de gehele service en kwaliteit van de producten van Pronto. Ik had een buffetkast besteld die helemaal onder de beschadigingen geleverd was. Vervolgens een klachtenformulier ingevuld waarnaar er binnen 5 werkdagen pas contact zou worden opgenomen. Via het uitoefenen van druk op de winkel had ik het telefoonnummer gekregen van de het servicecentrum. De eerste reactie was dat ze wel een pot verf zouden opsturen. Vervolgens waren de foto's niet duidelijk en wilde ze niemand lang sturen om de kast te maken. Maar je koopt toch geen nieuwe kast om hem vervolgens te laten maken. Als ik een kast koop wil ik gewoon dat die goed en heel is en niet met meer dan 10 beschadigingen. Vervolgens ben ik zelf elke dag bezig om dit servicecentrum te bellen, alleen al de telefoontjes hebben mij meer dan 50euro gekost. Ze komen namelijk nooit hun afspraken na. Vervolgens naar anderhalve week een kapotte kast in mijn kamer te hebben gehad bleken alle kasten op voorraad beschadigd te zijn. Nu 2,5 week later zit ik nog steeds met een kapotte kast in huis, duurt het een eeuwigheid voordat deze wordt opgehaald en als laatste kan ik zelf opdraaien voor de kosten voor het ophalen van een kapotte kast terwijl zij zelf geen nieuwe kunnen leveren. Belachelijk heb mij nog nooit zo slecht behandeld gevoeld als consument. Verschrikkelijke service !

Ik verwacht in ieder geval compensatie voor het feit dat ik moet opdraaien voor de kosten van het ophalen van een door Pronto kapot geleverde kast ! Zij kunnen tenslotte geen nieuwe ( hele ) kast leveren op redelijke termijn.

Ook een klacht indienen over Pronto Wonen?