Klacht ProntoXL: Ook problemen met prontoxl

Klachtnummer
# 58822
Gebruiker
whazaah
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb nike air max schoenen geleverd gekregen van prontoxl. Na ze 1 maal gedragen te hebben viel mij op dat er nogal wat verschil in de 2 schoenen zat. Stikwerk op sommige stukken 1 cm ongelijk en ontzettend slecht afgewerkt.

Ik heb meteen gebeld met de vraag of de schoenen B keus of nep zijn, waarop ik het antwoord kreeg dat de schoenen origineel van nike afkomstig zijn. Na wat onderzoek
gedaan te hebben blijken de schoenen nep producten te zijn.

Ik kon de schoenen retour sturen en zou mijn geld terug krijgen, echter heb ik ondertussen een mail van hun gehad dat de klachten niet gegrond zijn en ik mijn geld niet retour krijg.

Ook willen ze de schoenen niet retour aan nike sturen ter beoordeling, wat volgens nike nederland in Hilversum de normale procedure is.


Pas op met Prontoxl !!

Gewenste oplossing

Gezien nike de schoenen zo nooit levert wil ik mijn geld terug, of de schoenen moeten door nike nederland beoordeeld worden. Een klacht met zoveel verschil in een paar schoenen kan niet ongegrond zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProntoXL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProntoXL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen