Klacht ProntoXL: Slechte Service ProntoXL

Klachtnummer
# 42584
Gebruiker
TimSchuerman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 15 januari 2013 heb ik voetbalschoenen gekocht van het merk Nike. Het type is Mercurial Victory III. Na deze schoenen te hebben gebruikt voor een paar maanden, merkte ik dat de zijkanten waren gescheurd. Het synthetische leer was van de zool gescheurd aan de voorkant/zijkant.

Ik heb hiervoor ProntoXL gebeld en gemaild en zij meldden mij dat ze niks voor me konden doen, omdat de garantie zo gezegd 2 maanden zou zijn. Na een klein onderzoek kwam ik achter dat er nergens iets in stond over zo'n korte garantie. De woorden die er ook in stonden waren dan ook: "ProntoXL houdt dezelfde fabrieksgarantie aan als de merken voor hun producten voorschrijven".

Na dit te hebben gevonden belde ik Nike wat de verwachte levensduur is en wat de garantie nou zou zijn. Ze zeiden dat de verwachte levensduur 2/3 jaar is en er een garantie wordt gehanteerd van 2 jaar.

ProntoXL blijft melden dat dit niet zo is en laten mij zitten met een slecht product.

Gewenste oplossing

Ik zou graag het hele aankoopbedrag terug willen of d.m.v. bijbetaling een nieuwe schoen bestellen. Dit is namelijk iets wat niet mogelijk hoort te zijn voor een Nike schoen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProntoXL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProntoXL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen