Klacht ProtectsXL: Geen levering , wel betaald

Klachtnummer
# 24516
Gebruiker
Miranda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor mijn zoontje op 13-02-2013 een telefoonhoesje besteld (en betaald) voor zijn verjaardag. Hoesje is niet geleverd. De naam van de site is ineens veranderd van ProtectsXL in OpenCart. Staat nu bij contactgegevens ook een telefoonnummer wat niet bestaat.
Ik had toevallig het oude telefoonnummer nog opgeschreven, maar hierop krijg ik alleen de voicemail van de eigenaar. Vaker ingesproken, geen reactie. Vaker mail gestuurd, ook geen reactie.

De oplossing

Terugbetaling van het door mij betaalde bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProtectsXL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProtectsXL?