Klacht Proteq: Telefonische onbereikbaarheid

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 420031
Gebruiker
A. Smits
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn vrouw heeft een uitvaartverzekering bij jullie, polisnummer 51307638. Per 1 december 2019 was deze premievrij. Toch is op 2 december 2019 opnieuw de premie voor dan weer het nieuwe kwartaal geïnd. Graag zie ik de betaalde premie ad. € 10,87 weer teruggestort op mijn rekening en ontvang ik een bevestiging dat de verzekering premievrij is en de verzekerde waarde tot en met heden.
Tevens vind ik het treurig dat er geen bereikbaar, normaal, telefoonnummer te vinden is van uw maatschappij

De oplossing

De inhoudingen op eerdergenoemde polis wordt gestopt en een bereikbaar telefoonnummer.

1 reactie

  1. Auteur
    A. Smits
    Datum
    Protec schijn ook een onderdeel van Reaal te zijn, maar ook van die kan heb ik nog geen enkele reactie mogen ontvangen. De inner van de premie is echter Proteq Levensverzekering. Dus daar verwacht ik een antwoord van. Bij de inning is het polisnummer met twee cijfers uitgebreid tot: 1751307638.
    Ga het proberen bij Reaal.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Smits
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie ontvangen! Ze zijn goed in verzekeringspremie innen maar te onbeschoft om fatsoenlijk te reageren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Proteq?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen