Klacht Provea.nl: Misleide verhaal om contract te krijgen

Renger

Ik ben pas geleden gebeld, dat ik een Armani boxershort zou krijgen voor het invullen van een enquete. Kon ik me niks van herinneren. Krijg ik ineens een TONO-boxershort door de brievenbus. Ik hen een brief naar aanleiding van "opzeggen. nl" geschreven. Krijg geen bevestiging, maar een 2e zending met TONO-sokken. Ik doe vandaag een 2e opzegbrief op de post, maar ze hebben het over een contract en de volgende zending staat alweer voor 5/12 as gepland! Het zou eenmalig zijn. Ik heb het merk TONO nooit gekend. Volgens mij is dit een vreemd bedrijf, want ik zie van alles staan op Google en ik wil niet spullen hebben, die ik niet hoef. Hoe kom ik van ze af?

Einde contract met Provea; het bedrijf achter het merk Tono

Wij vinden dat Provea.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Renger
    Sorry, maar hoe kan een bedrijf niet actief zijn en toch talloze mensen pakjes sturen. Er is zelfs een adres in Mijdrecht. Weer een truc om gewoon door te gaan met wat ze doen?

Renger

Ook een klacht indienen over Provea.nl?