Klacht Provea.nl: Niet adequaat afhandelen ontbinding overeenkomst

tanja

Op 19 november j.l. werd ik telefonisch benaderd door Provea waarin ik akkoord ben gegaan met het ontvangen van een welkomstaanbieding met vervolgzendingen.
De bevestigingsbrief ontving ik 30-11-'15.
Diezelfde dag stuurde ik per e-mail, post en aangetekende post brieven naar alle adressen (Heerhugowaard en Lausanne), waarin ik mij beroep op mijn wettelijke recht op een bedenktijd van 14 dagen en derhale de overeenkomst ontbind.
Per e-mail ontvang ik bericht dat mijn e-mail in goede orde is ontvangen en via post-NL verneem ik dat de aangetekende brief op 1-12-'15 is bezorgd.
Vervolgens ontvang ik op 4, 11 en 14 december e-mails van Provea waarin om aanvullende informatie wordt gevraagd omdat er anders het welkomstpakket niet geannuleerd kan worden?
Ik heb steeds netjes gereageerd op deze e-mails en betreur dat Provea mijn verzoek tot schriftelijke bevestiging van ontbinding van de overeenkeenkomst niet netjes afhandeld.

Geachte mevrouw/mijnheer,

Bij deze vraag ik u nogmaals mijn verzoek tot ontbinding van de overeenkomst schriftelijk te bevestigen.
Ik wens geen welkomstpakket en vervolgzendingen te ontvangen en ik geef geen toestemming voor een automatische incasso.

Hopende op een snelle afhandeling uwerzijds.

Wij vinden dat Provea.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!