Klacht Provea.nl: Ongewenst onderbroekenabonnement

EvieElands

Opgelicht door Provea. Rare smoes aan de telefoon. Ik zou in de finale zitten voor het winnen van een mini omdat ik een enquête heb ingevuld. Dit heb ik niet gedaan maar de vervelende, niet goed verstaanbare mevrouw heeft me een gratis pakket aangepraat. Alleen de verzendkosten van 2,90 euro zou ik hoeven betalen. In de eerste brief werd ik welkom geheten bij de club. Vele pakketten teruggestuurd, gemaild dat ik geen pakketten meer wilde en gelukkig hield het toen op. Afgeschreven bedragen gestorneerd. Tientallen aanmaningen ontvangen. Meerdere telefoontjes waarin mij werd beloofd dat ik geen aanmaningen had mogen krijgen en dat alles wordt opgelost. Daarna een brief van het incassobureau. Ik zou nu 58 euro moeten betalen terwijl ik niks met dit bedrijf te maken wil hebben. Gezien de honderden klachten over Provea lijkt het me voor veel mensen nuttig als met deze klachten ook echt iets gedaan wordt.

Ik wil dat ik wordt verwijderd uit het klantenbestand van Provea en dat ik geen brieven aanmaningen of andere dingen meer krijg. Ook wens ik geen post of dreigementen meer te ontvangen van incassobureau Certin.

Wij vinden dat Provea.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Provea.nl?