Klacht Provea.nl: Schandalig! Provea: puur oplichterij.

Jossouza

Ik heb eind 2015 en begin 2016 ongevragde proefpakketjes (1sok en 1 boxer short) ontvangen van Miriale Tono/Provea. Ik heb ze toen duidelijk gemaakt per brief dat ik geen interesse had in hun produkten. Tot mijn verbazing krijg ik nog drie grotere pakketten met een acceptgiro voor de betaling van de nieuwe (ongevragde) artikelen en het proefpakket. Ik wou de pakketten retour verzenden, maar hoorde van de TNT post medewerker dat ik voor de bezorgkosten moest opdraien, het ging om een bedrijf dat gevestigd is in het buitenland. Ik ging op internet zoeken naar een manier om dit op te lossen en kwan een een zee aan klachten tegen Miriale Tono/ Provea tegen. Op de site van Tros Radar stond een heel artikel over de agressieve en foute verkoop trukjesvan Provea. Ook de voorbeeld brief (opgesteld door hun juristen) die op de site van Tros Radar stond heb ik naar Miriale Tono/Provea, aangetekend, verstuurd, met mijn gegevens en een verzoek om de pakketen te laten ophalen. Ik heb echter geen reactie van Provea op mijn brief gehad, wel een paar herinneringen, daarna niets meer. Ik dacht dat deze zaak was opgelost. Maar mooi niet! Op 25 mei ontving ik van Intrum Justitia een brief die mij someert om de hoofdsom + rente + incasso kosten binnen 5 dagen te betalen.

Dat Provea hiermee op een keer en voor altijd stopt en dat Intrum Justitia mijn naam verwijdert uit hun bestand.

Wij vinden dat Provea.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Provea.nl?