Klacht Proveiling.nl: Na klacht (toevallig) nieuwe aankoop niet gegund.

Klachtnummer
# 362274
Gebruiker
E.C. Schambach
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een eerdere klacht via klacht.nl heb ik weer eens een poging gewaagd. Het is mij letterlijk niet gegund....
Geachte mevrouw,

U heeft de hoogste bieding uitgebracht op één of meerdere objecten op de 1-Euroveiling met gratis thuisbezorging binnen NL te op www.proveiling.nl.
Biedingen zijn altijd onder voorbehoud van gunning.
Helaas moeten wij u via deze weg mededelen dat de volgende kavel(s) niet gegund is/zijn.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

De kavels worden genoemd, maar er wordt geen reden opgegeven.
Ik ben klaar met dit bedrijf.
Als je de voorwaarden leest, zijn alle rechten voor Proveiling en heeft de klant hoe dan ook het nakijken.

Moet de consumentenbond hier niet eens goed naar kijken?!

De oplossing

Ik hoef hè-Le-maal niks van Proveiling.
Ik wil alleen de consument onvriendelijkheid onder de aandacht brengen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Proveiling.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Proveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen