Klacht Proveiling.nl: Opgelicht met bladblazergeld terug halen

Klachtnummer
# 379920
Gebruiker
Michel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kocht nieuwe bladblazer bleek dat acculader en accus kapot te zijn na telefoonisch contact bleek er geen garantie te zijn is een hele slechte zaak

De oplossing

Mijn gemaakte kosten terug halen en blazer terug nemen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Proveiling.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Proveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen