Klacht Proveiling.nl: overboden en toch verplicht een factuur moeten betalen zonder te laten weten dat andere bieder zijn bod heeft ingetrokken

pininoes

Ik heb op de site per ongeluk op een mini bike geboden ik wou alleen kijken wat het totaal ging kosten maar drukte op bieden in de plaats van terug. stom van mij want ik dacht dat je een bod niet mocht intrekken dus was blij toen ik een mail kreeg dat ik overboden was, maar 3 dagen laten krijg ik een factuur en word gebeld door proveiling dat ik de mini bike moet komen ophalen of laten verzenden (82 euro) of moet afkopen (30% van de prijs) en zei dat ik verplicht was 1 te kiezen.
Ik sta hier versteld van ik wil dat ding niet hebben heb er ook geen geld voor dus moet nu 30% van de prijs betalen.
maar ik heb geen mail gehad dat ik weer de hoogste bieder was omdat die andere bieder zijn bod had ingetrokken . dan had ik ook meteen geweten dat het wel mogelijk was om je bod in te trekken.

Mijn vraag is mag dit zomaar?
Ik voel me genaaid het schijnt in de algemene voorwaarden te staan maar toen ik me aanmelden heb ik het niet zien staan maar die voorwaarden zijn belachelijk!!

Dat de afkoop verplichting word kwijtgescholden?

Proveiling.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Proveiling.nl?