Klacht Proveiling.nl: Proveiling reageert niet

Klachtnummer
# 349020
Gebruiker
Paulus16
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nieuwe goederen besteld bij Proveiling en niet ontvangen. Proveiling reageert NIET, anders dan we zullen het navragen. Twee weken later krijg je helemaal geen reactie. Het betrof een zgn. verzendverkoop , zonder kijkdag, zonder ophaaldag en "gratis" verzending binnen Nederland, waarbij ik geen keuze van vervoerder had.

De oplossing

Een inhoudelijke reactie met naam en toenaam. Creditering van betaalde geld of levering van de nieuwe goederen. 9887-0869 / 9887- 0873 / 0304

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Proveiling.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Proveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen