Klacht Proveiling.nl: Spullen worden niet geleverd na betaling

Klachtnummer
# 100773
Gebruiker
Susanne van dusschoten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Enige tijd geleden heb ik via Proveiling.nl op 2 artikelen (kavels) geboden en beiden "gewonnen" Vervolgens heb ik ze betaald. Na circa 2 weken werd 1 kavel thuis geleverd, het 2e artikel is nooit geleverd. Na diverse keren mailen kwamen zij met het volgende verhaal: Mijn huisnummer stond verkeerd vermeld op mijn inloggevens, hierdoor waren deze verkeerd overgenomen op de factuur en de pakbon voor de vervoerder.
Mooi verhaal alleen klopt het niet. Ik heb ook een eerder pakket geleverd gekregen en alle facturen staan op het juiste huisnummer binnen mijn gegevens van Proveiling.
Ik kan de door mij betaalde artikelen alsnog geleverd krijgen als ik nog een keer 6,75 verzendkosten betaal!! Dat heb ik natuurlijk geweigerd en een van de reacties daarop is "ik snap niet dat u zo moeilijk doet over 6,75" Ik heb Proveiling gezegd dat ik klaar met hen ben en nu gewoon mijn geld terug wil. Ook dit weigeren zij, ze kunnen me wel een soort afkoopsom aanbieden. OPLICHTERS

De oplossing

Ik wil graag het aankoopbedrag van circa 42,11 terug ontvangen. Bijzonder detail is dat ik na het laatste, door Proveiling afgebroken telefoongesprek, niet meer kan inloggen!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Proveiling.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Proveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen