Klacht Proveiling.nl: Spullen worden niet geleverd na betaling

Susanne van dusschoten

Enige tijd geleden heb ik via Proveiling.nl op 2 artikelen (kavels) geboden en beiden "gewonnen" Vervolgens heb ik ze betaald. Na circa 2 weken werd 1 kavel thuis geleverd, het 2e artikel is nooit geleverd. Na diverse keren mailen kwamen zij met het volgende verhaal: Mijn huisnummer stond verkeerd vermeld op mijn inloggevens, hierdoor waren deze verkeerd overgenomen op de factuur en de pakbon voor de vervoerder.
Mooi verhaal alleen klopt het niet. Ik heb ook een eerder pakket geleverd gekregen en alle facturen staan op het juiste huisnummer binnen mijn gegevens van Proveiling.
Ik kan de door mij betaalde artikelen alsnog geleverd krijgen als ik nog een keer 6,75 verzendkosten betaal!! Dat heb ik natuurlijk geweigerd en een van de reacties daarop is "ik snap niet dat u zo moeilijk doet over 6,75" Ik heb Proveiling gezegd dat ik klaar met hen ben en nu gewoon mijn geld terug wil. Ook dit weigeren zij, ze kunnen me wel een soort afkoopsom aanbieden. OPLICHTERS

Ik wil graag het aankoopbedrag van circa 42,11 terug ontvangen. Bijzonder detail is dat ik na het laatste, door Proveiling afgebroken telefoongesprek, niet meer kan inloggen!!!

Proveiling.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Proveiling.nl?