Klacht Proveiling.nl: veilen van goederen die ze niet op voorraad hebben en toch laten betalen

Klachtnummer
# 147229
Gebruiker
acanli
Datum
0 reacties

Details

De klacht

rond 20 november heel wat veilingen gewonnen.
tot op heden maar 1 stuk ontvangen wat niet binnen de beschreven termijn is geleverd. Ik krijg mijn geld terug gestort omdat ze hun probleem met de opdrachtgever niet kunnen oplossen zogenaamd.

zijn grote oplichters die geld incasseren en geen goederen afleveren

De oplossing

ik wil binnen 3 dagen uiterlijk mijn goederen binnen hebben. Anders met mijn belkosten (0900 nr zeker 10 keer gebeld en elke keer dezelfde verhaal over de opdrachtgever), rente en de hoofdsom terug gestort op mijn rekening. Plus het verschil van de goederen wat ik in een echte zaak ga halen. vertrouwende op de veiling loopt mijn werk op mijn werkplaats moeizaam en slecht.
het liefst ook nog mijn werkplaats vertragings schade

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Proveiling.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Proveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen