Klacht Proveiling.nl: Voel me opgelicht en in het nauw gedreven

Klachtnummer
# 258557
Gebruiker
Sissy2805
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op een droger geboden gewonnen en betaald.omdat erbij stond dat het verzonden kon worden.na de betaling kon het niet bezorgd worden en moet ik het zelf ophalen wat niet gaat.en als ik had geweten dat het niet bezorgd kon worden had ik nooit een bod uitgebracht.ik krijg zelfs dreig telefoontjes.hoop dat jullie mij kunnen helpen.

De oplossing

Dat de droger bezorgd wordt of me geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Proveiling.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Proveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen