Klacht Proveiling.nl: Zending zoek en niet geld teruggeven.

Klachtnummer
# 134485
Gebruiker
Lennart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kavel gewonnen en betaald. Na zeer lange tijd niets vernomen te hebben maar eens gaan mailen. Uiteindelijk antwoord, is mijn kavel zoek bij DHL en ze geven na onderzoek (weer lang wachten) aan dat ze geld terug storten. Nu ben ik hierbij vergeten mijn Iban-nummer aan Proveiling te geven (wat ze trouwens ook hebben na mijn betaling!) en nu vraag ik na 4 maanden alsnog mijn geld. Dit krijg ik niet meer omdat de veiling is afgesloten en ik ben vergeten om binnen 2 weken mijn Iban-nummer te geven.

De oplossing

Het bedrag terug storten, €87,-
Ik heb uiteindelijk niets ontvangen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Proveiling.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Proveiling.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen