Klacht ProVilla: slechte afhandeling werk

Klachtnummer
# 575046
Gebruiker
Gebruiker1604913720
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het afronden van de restpunten.

Ondanks vele email berichten en telefonische verzoeken om de laatste puntjes op te lossen blijft het stil.

Erg jammer als je na een grote uitgaven zoals dit zoveel negatieve energie moet stoppen in de afhandeling van de restpunten. Ik heb nota bene zelf hun leveranciers moeten benaderen om de juiste types te achterhalen nadat er verkeerde producten waren geinstalleerd omdat provilla zelf in eerste instantie hun fout niet erkende.

Gewenste oplossing

Eigen restpuntenlijst afhandelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProVilla hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProVilla?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen