Klacht Provinciale Zeeuwse Courant: Een ochtendkrant moet op de afgesproken tijdstippen bezorgd worden

Klachtnummer
# 310815
Gebruiker
J. van Damme
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het is dit jaar voor de 2e keer dat ik de ochtendkrant pas in de loop van de ochtend/middag ontvang. De eerste keer duurde dit 3 maanden. Wat zijn mijn rechten.

De oplossing

Ik wens (gedeeltelijke) compensatie van het abonnementsgeld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Provinciale Zeeuwse Courant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Provinciale Zeeuwse Courant?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen