Klacht Provision Support : Begrip

Klachtnummer
# 314479
Gebruiker
Ingrid buis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er wordt mij vandaag even gemeld dat ik nu 119 euro moet betalen . Leef van een bijstand . En het mooie is ik heb de hele dag mijn mail nagekeken en ik heb niks binnen gehad . En hoe ik ben behandeld vind ik verre van netjes . Ik wil die 69 EUR proberen te betalen wat ook.moeilijk is . Maar nogmaals er is bij niks bekend van rond die tijd van mij . Ook was mijn e mail gehackt . Dus hoop op begrip en een knappe regeling mvg i buis

De oplossing

Alleen de 69 om het feit dat ik slecht behandeld ben en niks heb gehad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Provision Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Provision Support ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen