Klacht Provision Support : de kosten eerst 1,5 jaar oplopen zonder contact op te nemen met de klant als ik dat al was

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 308627
Gebruiker
Marnex
Datum
0 reacties

Details

De klacht

een vordering van 177 euro te inkasseren ik ben het hier niet mee eens ze laten de kosten eerst 1,5 jaar oplopen zonder contact op te nemen met de klant als ik dat al was. Ik heb het toch maar gedaan omdat ik bang ben voor deurwaarders. heb het bedrag weer terug gestort gekregen omdat hun IBAN GB11MPOS00996303342274 dit rek nr niet klopt. Word ik echt in de maling genomen, Ik krijg ze niet te pakken niet via email en op het telefoonnummer waarmee ze mij gebeld hebben wordt niet meer opgenomen. Gezocht op internet maar weinig info over dit bedrijf. ze zitten gevestigd op de keizersgracht 391A in Amsterdam. Nummerinformatie gebeld en zij hebben mij doorverbonden met deze tel nr: 06 26475414.(dit nr staat trouwens ook hun pagina van Provision Support. Ik heb dit nr gebeld en kreeg een meneer aan de telefoon die al een tijd gebeld wordt door mensen die het bedrijf Provision Support zochten. Dit moet aangepakt worden!!! Bestaat het Bedrijf?? en worden mensen gebeld en bang gemaakt met kosten??!!!

De oplossing

Dossier sluiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Provision Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marnex
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Provision Support ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen