Wij vinden dat Provision Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Provision Support : Dubieus
Details
De klacht
Bevestiging TelefoongesprekPS
. Druk op de Enter-toets om het visitekaartje te openen." style="unicode-bidi: embed; direction: ltr; text-align: left; user-select: text; cursor: pointer;">Provision Support
do 26-7-2018 09:29
Postvak IN
Aan:
richardmi@live.nl;
Geachte meneer Maljaars,
Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik hierbij dat wij het volgende met u overeen zijn gekomen :
U krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van Provision Support om de totaalsom van €496 te betalen . Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.
De betaling dient gedaan te worden op
IBAN: LT45 3500 0100 0359 1133
BIC: EVIULT21
t.n.v. Provision Support B.V.
onder vermelding van uw naam en factuurnummer: 15151279. Als u de betaling heeft gedaan verzoeken wij u om een betaalbewijs te mailen naar info@provisionsupport.nl onder vermelding van uw naam zodat wij uw dossier kunnen afhandelen.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Algemeen Secretariaat
Provision Support B.V.
Adres : Keizersgracht 391 A 1016 EJ Amsterdam
KVK : 69056447
BTW : NL857709045B01
E-mail : info@provisionsupport.nl
Web : www.provisionsupport.nl
Precies dezelfde mail als die van R Leevers. Alleen Het factuurnummer is anders. Ik werd gebeld vanmorgen. Ik kreeg een bandje te horen dat ik mee instemde in een loterij. Dat was in 2016. Ik heb nooit een mail gezien. Volgens hun zou het kunnen dat het in mijn ongewenste mail gekomen is. Ook telefoontjes zou ik nooit hebben aangenomen of ik zou nooit teruggebeld hebben. Terwijl ik altijd terug bel. De achterstand was inmiddels meer dan €900. Als ik voor 14u00 zou betalen zouden ze de incassokosten ervan afhalen. Ik zou dus €496 moet betalen. In de mail staat niet eens in wie de schuldeiser is. Vindt het erg dubieus. Ook een Litouws ibannr?
De oplossing
Als zij de gegevens van de opdrachtgever kunnen geven doe ik daar wel navraag.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.