Klacht Provision Support : Fraude!

Klachtnummer
# 307721
Gebruiker
Igmira
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg een telefoontje en een mail. Waarop ik reageerde dat ik een papieren bewijs wil
Mail:
Geachte mevrouw Hasham,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik hierbij dat wij het volgende met u overeen zijn gekomen :

U krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van Provision Support om de totaalsom van €187 te betalen . Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.

De betaling dient gedaan te worden op

IBAN: DE69 1001 1001 2621 1415 93
BIC: NTSBDEB1
t.n.v. Provision Support B.V.

onder vermelding van uw naam en dossiernummer: 1931794. Als u de betaling heeft gedaan verzoeken wij u om een betaalbewijs te mailen naar info@provisionsupport.nl onder vermelding van uw naam zodat wij uw dossier kunnen afhandelen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Algemeen Secretariaat

Provision Support B.V.
Adres : Nieuwe Stationsstraat 20 6811 KS Arnhem
Tel : 0263527444
KVK : 70195056
BTW : NL858185088B01
E-mail : info@provisionsupport.nl
Web : www.provisionsupport.nl

De oplossing

Sluit dossier. Ik betaal niks zonder enig bewijs!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Provision Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Provision Support ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen