Klacht Provision Support : IK HEB NIETS ONTVANGEN

Klachtnummer
# 310073
Gebruiker
P.J. Stals
Datum
0 reacties

Details

De klacht

IK WERT VANDAAG GEBELD OP-6-2018 OVER DAT IK EEN PAKJE HAD ONTVANGEN OVER REIZEN IK HEB DAT PAKJE NOOIT ONTVANGEN DAAR IK NOOIT REIS NU IK ALLEEN BEN EN NU EISEN ZE /VAN/ /MIJ/ /195 EURO EN ZE LIETEN MIJ EEN BANDJE HOREN WAAR IK NIET VAN UITMAKEN DAT IK DAT BEN,IK WEET NIET WELK BEDRIJF HET OVERGAAD DAAR ZE MIJ EISEN DAT IK DAT BINNEN 2 WEKEN BETAAL ANDERSVOOR DE RECHTER WAT MOET IK DOEN

De oplossing

IK HEB NIKS BESTELD EN ZEKER NIETS HEB ONVANGEN VAN EEN PAK TJE WAT MOET IK DOEN

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Provision Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Provision Support ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen