Wij vinden dat Provision Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Provision Support : IK HEB NIETS ONTVANGEN
Details
De klacht
IK WERT VANDAAG GEBELD OP-6-2018 OVER DAT IK EEN PAKJE HAD ONTVANGEN OVER REIZEN IK HEB DAT PAKJE NOOIT ONTVANGEN DAAR IK NOOIT REIS NU IK ALLEEN BEN EN NU EISEN ZE /VAN/ /MIJ/ /195 EURO EN ZE LIETEN MIJ EEN BANDJE HOREN WAAR IK NIET VAN UITMAKEN DAT IK DAT BEN,IK WEET NIET WELK BEDRIJF HET OVERGAAD DAAR ZE MIJ EISEN DAT IK DAT BINNEN 2 WEKEN BETAAL ANDERSVOOR DE RECHTER WAT MOET IK DOENDe oplossing
IK HEB NIKS BESTELD EN ZEKER NIETS HEB ONVANGEN VAN EEN PAK TJE WAT MOET IK DOENBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.