Klacht Provision Support : Ik voel mij opgelicht en in feite ook bedreigd door de telefoon

Klachtnummer
# 314773
Gebruiker
Gebruiker1532685317
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik werd gisteren gebeld dat ik iets van 2 jaar geleden heb toegezegd en ze hadden bandopnames hiervan. Dit was de tweede keer en ik heb de eerste keer betaald maar nu voelde het raar.
Ik heb in mei 2016 iets toegezegd en nooit iets gehoord en nu krijg ik een bedrag van 179,00 euro wat ik moet betalen.
Ik vind het niet terecht dat ik iets moet betalen wat ik niet heb ontvangen en waar ze nu mee komen
Ik vind de telefoontjes ook best intimiderend en heb het idee dat ze de bandopname hebben bewerkt

De oplossing

Ik wil dat ze stoppen met deze praktijken en dat ze mij niet meer bellen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Provision Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Provision Support ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen