Klacht Provision Support : Onjuiste incasso, en regeling

Klachtnummer
# 315623
Gebruiker
G.J.B. Arends
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben gebeld door dit bedrijf over een vordering uit dec 2015, waar ik niets van af weet Het was intussen een incassovordering geworden van ruim 712 euro. Als ik wilde meewerken aan een oplossing zouden ze met een voorstel tot afwikkeling komen. Deze heb ik inderdaad ontvangen en bedroeg 489 euro.Op mijn vraag om een specificatie van dat bedrag en wie de eiser is heb ik geen antwoord gekregen.
Na betaling van dat bedrag op een rekening in Littouwen heb ik geen bevestiging of antwoord meer gekregen en ben nu in het ongewisse over de afwikkeling. Bellen naar het bedrijf kun je niet en op mijn E-mailtjes krijg ik geen antwoord.

De oplossing

Een Kopie van het vorderingsdossier met bewijs dat ik hieraan heb deelgenomen en het geld van mijn betaling retour (489 euro)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Provision Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Provision Support ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen