Klacht Provision Support : onwaarheid

sad Niet opgelost
Smoeltje

eerst bellen ze , en daarna mailen ze het volgende:Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik hierbij dat wij het volgende met u overeen zijn gekomen :

U krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van Provision Support om de totaalsom van €149 te betalen . Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.

De betaling dient gedaan te worden op

Niet meer worden lastig gevallen door deze mensen, een excuur zou ZEER ZEKER OP ZN PLAATS ZIJN!

Wij vinden dat Provision Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Smoeltje
helaas Gisteren WEER gebeld en nu weer zeer agressief en dominerend toegesproken door een meneer met een accent! Ik heb aangegeven dat als hun vinden dat ik ze geld schuldig ben dat ze dit dan maar moeten bewijzen op schrift, dat konden ze niet, ze hadden wel bewijs op band zeiden ze, Maar nu gaan het direct naar de deurwaarder wat ik moet toch echt wel betalen! Het gaat hier om een reis die ik besteld zou hebben en niet zou hebben afgezegd , nogmaals aangegeven dat ik me nergens van bewust ben, en heb hun nogmaals verzocht mij niet meer te bellen, op dat moment wordt deze meneer aan de telefoon nog bozer en blijft dreigen.aangegeven dat ik ze bij deze website heb aangemeld maar niks helpt. Oplossing" ik wil niet meer worden lastig gevallen door deze instanties

Ook een klacht indienen over Provision Support ?