Klacht Provision Support : Oplichting door provision support/ premium kiosk

Klachtnummer
# 311082
Gebruiker
Jupiter1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ontvang zeer intimiderende telefoontjes van provision support dat er betaald moet worden vanwege achterstallige betaling aan ene firma Prium Kiosk. Nog nooit van gehoord, nog nooit diensten of goederen van ontvangen. Provision support wil geen details geven want die zouden al diverse keren naar ons zijn verzonden, wil ook geen contactpersoon bij premium kiosk geven. Ik ga niet betalen maar er wacht mij nu een gerechtelijke incasso procedure. Volgens mij zijn het gewoon grote oplichters, iemand ervaring mee?

De oplossing

Niet meer lastig worden gevallen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Provision Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Premium Kiosk
    Datum
    Geachte heer/mevrouw, E. vd M.

    In antwoord op uw klacht dat u op agressieve wijze benaderd bent door incassobureau Provision Support, dat stelt namens PremiumKiosk een openstaand bedrag, vermeerderd met een hoge opslag voor incassokosten, per direct op te eisen, willen wij duidelijk stellen dat dit beslist niet in opdracht van PremiumKiosk is gebeurd.

    PremiumKiosk is ruim 1 jaar geleden gestopt met al haar activiteiten.

    Wij betreuren het ten zeerste dat u op deze wijze wordt lastig gevallen door dit incassobureau en adviseren u om ABSOLUUT NIET te betalen.

    Met vriendelijke groet,

    PremiumKiosk

Ook een klacht indienen over Provision Support ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen