Klacht Provision Support : oplichting en gebruik maken van angst bij mensen

Klachtnummer
# 308439
Gebruiker
TJD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg net een telefoontje van Provision BV en aansluitend deze mail. Ik heb echter niks besteld en een actie als deze heb ik al eerder meegemaakt.

Geachte mevrouw Dijkstra,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik hierbij dat wij het volgende met u overeen zijn gekomen :

U krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van Provision Support om de totaalsom van €197 te betalen . Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.

De betaling dient gedaan te worden op

IBAN: DE69 1001 1001 2621 1415 93
BIC: NTSBDEB1
t.n.v. Provision Support B.V.

onder vermelding van uw naam en dossiernummer: 831879. Als u de betaling heeft gedaan verzoeken wij u om een betaalbewijs te mailen naar info@provisionsupport.nl onder vermelding van uw naam zodat wij uw dossier kunnen afhandelen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Algemeen Secretariaat

Provision Support B.V.
Adres : Keizersgracht 391 A 1016 EJ Amsterdam
KVK : 69056447
BTW : NL857709045B01
E-mail : info@provisionsupport.nl
Web : www.provisionsupport.nl

De oplossing

OPLOSSEN!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Provision Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Provision Support ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen