Klacht Provision Support : Provision BV dreigt met BKR en rechter bij niet binnen 3 dagen betalen van mij onbekende schuld.

content Niet opgelost
OLau

Bedrijf belt mij over uitstaande betaling uit 8 feb 2016 waar ik niks (meer) van weet en laat bandopname horen die toen van mij is gemaakt, waarop ik mijn stem NIET herken. Bandopname lijkt te zijn "geprepareerd" Ik heb Provison gevraagd mij de bandopname per email mij ter beschikking te stellen. Ik voel be bedreigt omdat er direct gedreigt wordt met BKR aanmelden en de rechter als ik niet binnen drie dagen betaal.

Email van provision:

Geachte meneer Meijer,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik hierbij dat wij het volgende met u overeen zijn gekomen :

U krijgt voor de laatste keer de mogelijkheid van Provision Support om de totaalsom van €177 te betalen . Na ontvangst van uw betaling zullen wij er zorg voor dragen dat uw dossier wordt gesloten.

De betaling dient gedaan te worden op

IBAN: DE69 1001 1001 2621 1415 93
BIC: NTSBDEB1
t.n.v. Provision Support B.V.

onder vermelding van uw naam en dossiernummer: 1176250. Als u de betaling heeft gedaan verzoeken wij u om een betaalbewijs te mailen naar info@provisionsupport.nl onder vermelding van uw naam zodat wij uw dossier kunnen afhandelen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Algemeen Secretariaat

Provision Support B.V.
Adres : Keizersgracht 391 A 1016 EJ Amsterdam
KVK : 69056447
BTW : NL857709045B01
E-mail : info@provisionsupport.nl
Web : www.provisionsupport.nl

Incasso bedrijf verplichten mij in contact te brengen met hun opdrachtgever waarmee ik, naar Provision zegt, een schuld heb uit staan.

Wij vinden dat Provision Support hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

OLau
Nog totaal GEEN reactie van Provision BV :-(

Ook een klacht indienen over Provision Support ?