Klacht Provital Pharma: aangetekende mail incassobureau

dieselboy

Ik wilde ook graag een proefpakketje proberen maar kreeg ook veel meer na maanden is het gelukt om het stop te zetten
Maar krijg steeds aangetekend mail van een incassobureau gek wordt je er van
Wat kan ik hier aan doen moet ik betalen voor dingen die ik zelf niet besteld heb

Geen incasso meer

Provital Pharma
    Beste Esther,

In de actievoorwaarden stond vermeld dat er bij de bestelling van het proefpakket een abonnement zat. Het abonnement kon stopgezet worden per email, telefonisch, of zou automatisch stop gezet worden op het moment dat u een pakketje retour zou sturen. Het is jammer dat u de actievoorwaarden niet goed hebt gelezen, want daarin stond vermeld dat bij het proefpakket een abonnement zat dat op elk moment stopgezet kon worden. U heeft totaal 5 zendingen van ons ontvangen, u heeft alleen de laatste zending op tijd retour gestuurd, van deze retour gestuurde zending heeft u ook de betaling teruggeschreven gekregen, de betalingen van de andere zending moet u helaas nog wel doen wegens u deze niet meer retour kunt sturen.

Chris

Blue Mountain Skincare
    Postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    0900-92 79

Ook een klacht indienen over Provital Pharma?