Klacht Provital Pharma: betaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 122216
Gebruiker
polkaep
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb inmiddels maar betaald om van dat ge auwehoer af te zijn ik vind dit naar oplichting ruiken hoe is het mogenlijk dat ik steeds rekeningen krijg terwijl ik niks bestel en bij u uitgeschreven ben

De oplossing

wou dat ik eraf was

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Provital Pharma is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    polkaep
    Datum
    ik hoop dat u mij de teveel betaalde rekeningen terugstort

Uiteindelijke oplossing

Auteur
polkaep
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Provital Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen