Klacht Provital Pharma: Hetzelfde als de andere klagers. Misleiding

Diesel

Ook ik bestelde een z.g.n. gratis proefpakket tegen betaling van € 6,95 verzendkosten. Bij het checken van mijn bankrekening blijkt er € 79,99 te zijn afgeschreven middels een autom. Incasso. Later blijkt dit dus in de welbekende kleine lettertjes te staan onder aan de bevestiging van de bestelling. Ik heb bij mijn bank alle incasso' s van dit bedrijf ge-blokkeerd , en verzocht het geïncasseerde bedrag terug te storten.

Per direct evt. Abonnement, vervolgzendingen en incasso' s stopzetten.
Vervolgzendingen zullen niet aangenomen ( geaccepteerd ) worden.

Diesel
    ik heb geruime tijd geleden de 2 niet bestelde pakketten terug gestuurd. Middels Track&Trace heb ik het pakket gevolgd en de melding gekregen dat ze door Provital in ontvangst zijn genomen. Provital blijft met aanmaningen strooien en dreigen. Stop hiermee!!!!!
    Beste Rich,

Uw abonnement is opgezegd op 22-1-2015. U heeft van ons in een aparte mail naar het door u opgegeven email adres de opzegbevestiging ontvangen.Er zullen er geen pakketten meer naar uw adres verzonden worden.

Wij hopen dat uw klacht naar wens is afgehandeld en wij zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost.

Mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.

Priya

postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090

Diesel
    Ik heb de door u opgestuurde (niet door mij bestelde ) pakketten , aan U retour gestuurd. Ik krijg hiervan nog steeds aanmaniningen en dreigementen met een rechtzaak via uw incassoburo. Ik wil dat U dit stopzet en mij verder nergens meer mee lasting valt. Ik heb buiten het proefpakket, nooit zwart op wit, extra leveringen bij U besteld en wil daar dus ook niet voor betalen. Ik heb U ui t goodwill de pakketjes geretourneerd terwijl ik dit niet eens wettelijk verplicht ben.
    mvrgr. M.Rutges
    Beste heer Rutges,

Wij hebben nooit een pakket retour ontvangen.
    Omdat u de betaling heeft gestorneerd via uw bank, heeft onze afdeling Debiteuren beheer de vordering in behandeling.

U kunt contact opnemen met deze afdeling en aangeven dat u het pakket al lang geleden heeft terug gestuurd met T&T.
    Wellicht zullen zij een kopie van uw verzendbewijs willen zien.
    In eerdere correspondentie van alektum kunt u de contactgegevens terug vinden.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Jacqueline
    Klantenservice Provital Pharma
    Postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085-4009090
    Diesel
    Provital heeft niet 1 oplossing aangeboden. zij weigeren in te gaan op het feit dat ze ongevraagd zendingen met pillen hebben opgestuurd en vervolgens onrechtmatig incasso's hebben uitgevoerd. Zij hebben onterecht het incassoburo op me afgestuurd. Het is dus ook hun verantwoording hen te laten stoppen.Ik heb uit goodwill de pillen teruggestuurd en dit aangetoond met het track&trace rapport. Men weigert dit toe te geven. Ik volg nu maar de Consumentenbond zijn advies en ga hen totaal negeren

Diesel

Ook een klacht indienen over Provital Pharma?