Klacht Provital Pharma: Hetzelfde als de andere klagers. Misleiding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 88755
Gebruiker
Diesel
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ook ik bestelde een z.g.n. gratis proefpakket tegen betaling van € 6,95 verzendkosten. Bij het checken van mijn bankrekening blijkt er € 79,99 te zijn afgeschreven middels een autom. Incasso. Later blijkt dit dus in de welbekende kleine lettertjes te staan onder aan de bevestiging van de bestelling. Ik heb bij mijn bank alle incasso' s van dit bedrijf ge-blokkeerd , en verzocht het geïncasseerde bedrag terug te storten.

De oplossing

Per direct evt. Abonnement, vervolgzendingen en incasso' s stopzetten.
Vervolgzendingen zullen niet aangenomen ( geaccepteerd ) worden.

5 reacties

  1. Auteur
    Diesel
    Datum
    ik heb geruime tijd geleden de 2 niet bestelde pakketten terug gestuurd. Middels Track&Trace heb ik het pakket gevolgd en de melding gekregen dat ze door Provital in ontvangst zijn genomen. Provital blijft met aanmaningen strooien en dreigen. Stop hiermee!!!!!
  2. Auteur
    Provital Pharma
    Datum
    Beste Rich,

    Uw abonnement is opgezegd op 22-1-2015. U heeft van ons in een aparte mail naar het door u opgegeven email adres de opzegbevestiging ontvangen.Er zullen er geen pakketten meer naar uw adres verzonden worden.

    Wij hopen dat uw klacht naar wens is afgehandeld en wij zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost.

    Mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,
    Priya

    Provital Pharma
    postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090

  3. Auteur
    Diesel
    Datum
    Ik heb de door u opgestuurde (niet door mij bestelde ) pakketten , aan U retour gestuurd. Ik krijg hiervan nog steeds aanmaniningen en dreigementen met een rechtzaak via uw incassoburo. Ik wil dat U dit stopzet en mij verder nergens meer mee lasting valt. Ik heb buiten het proefpakket, nooit zwart op wit, extra leveringen bij U besteld en wil daar dus ook niet voor betalen. Ik heb U ui t goodwill de pakketjes geretourneerd terwijl ik dit niet eens wettelijk verplicht ben.
    mvrgr. M.Rutges
  4. Auteur
    Provital Pharma
    Datum
    Beste heer Rutges,

    Wij hebben nooit een pakket retour ontvangen.
    Omdat u de betaling heeft gestorneerd via uw bank, heeft onze afdeling Debiteuren beheer de vordering in behandeling.

    U kunt contact opnemen met deze afdeling en aangeven dat u het pakket al lang geleden heeft terug gestuurd met T&T.
    Wellicht zullen zij een kopie van uw verzendbewijs willen zien.
    In eerdere correspondentie van alektum kunt u de contactgegevens terug vinden.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Jacqueline
    Klantenservice Provital Pharma
    Postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085-4009090
  5. Auteur
    Diesel
    Datum
    Provital heeft niet 1 oplossing aangeboden. zij weigeren in te gaan op het feit dat ze ongevraagd zendingen met pillen hebben opgestuurd en vervolgens onrechtmatig incasso's hebben uitgevoerd. Zij hebben onterecht het incassoburo op me afgestuurd. Het is dus ook hun verantwoording hen te laten stoppen.Ik heb uit goodwill de pillen teruggestuurd en dit aangetoond met het track&trace rapport. Men weigert dit toe te geven. Ik volg nu maar de Consumentenbond zijn advies en ga hen totaal negeren

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Diesel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Provital Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen