Klacht Provital Pharma: Je zit er aan vast

Klachtnummer
# 91697
Gebruiker
Peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij provital een proefpakket besteld,dit is vandaag binnengekomen. Tot mijn verbazing zitten hier twee stuks potjes pillen bij. Hier heb ik niet om gevraagd. Na wat zoekwerk op internet stuit ik op vele klachten over dit bedrijf. Ik vindt hun reclame misleidend zelf had ik de kleine lettertjes moeten lezen,die stonden echter niet bij deze aanbieding. Ze zijn wel te vinden op hun site. Gelijk een retourzending aangevraagd en mijn lidmaatschap opgezegd. Ik wist niets van een lidmaatschap . Ik hou mijn rekening in de gaten en mocht het toch afgeschreven worden dan zal ik een bezoekje moeten brengen aan hun adres. Ik wacht af en misschien wordt het netjes opgelost,hier ga ik wel van uit.

De oplossing

Ontbinding van mijn lidmaatschap. En er mag niets van mijn rekening worden afgeschreven.

1 reactie

  1. Auteur
    Provital Pharma
    Datum
    Beste Peter,

    Uw abonnement is opgezegd op 7-1-2015.
    U heeft van ons in een aparte mail naar het door u opgegeven email adres de opzegbevestiging ontvangen.Per direct zullen er geen pakketten meer naar uw adres verzonden worden.

    Wij hebben uw pakket in goede orde ontvangen en verwerkt in ons systeem op 15-1-2015. U heeft hiervan een bevestigingsmail ontvangen. Uw factuur van €79,99 kwam automatisch te vervallen.

    Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,
    Priya

    Provital Pharma
    postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090

Ook een klacht indienen over Provital Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen