Klacht Provital Pharma: nieuwe rekening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 120406
Gebruiker
polkaep
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb weer een rekening gekregen voor afslank pillen Factuur nummer son00181187-r1 maar u hebt mij gechreven dat ik uitgeschreven ben sinds
Uw abonnement is opgezegd op 17-3-2015. alleen hebt u naar een verkeerde naam geschreven namelijk Epopoken in plaats van E.Popken want het is dezelfde factuur nummer , ik hoop dat u het hersteld . vriendelijke groet E.Popken

De oplossing

wens geen rekeningen meer te ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Provital Pharma
    Datum
    Beste Frank,

    U bent inderdaad per 17-3-2015 uitgeschreven. Dit zegt echter niet dat uw openstaande rekeningen komen te vervallen.

    Inmiddels lopen uw rekeningen bij ons debiteurenbeheer Alektum.

    Heeft u vragen rondom de uw rekeningen, dan kunt u contact opnemen met Alektum debiteurenbeheer via het telefoonnummer: 020-5106939 op werkdagen van 10.00 uur tot 17.00 uur.

    Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Laurens

    Provital Pharma
    postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090

Uiteindelijke oplossing

Auteur
polkaep
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Provital Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen