Klacht Provital Pharma: nieuwe rekening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 120406
Gebruiker
polkaep
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb weer een rekening gekregen voor afslank pillen Factuur nummer son00181187-r1 maar u hebt mij gechreven dat ik uitgeschreven ben sinds
Uw abonnement is opgezegd op 17-3-2015. alleen hebt u naar een verkeerde naam geschreven namelijk Epopoken in plaats van E.Popken want het is dezelfde factuur nummer , ik hoop dat u het hersteld . vriendelijke groet E.Popken

De oplossing

wens geen rekeningen meer te ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Provital Pharma
    Datum
    Beste Frank,

    U bent inderdaad per 17-3-2015 uitgeschreven. Dit zegt echter niet dat uw openstaande rekeningen komen te vervallen.

    Inmiddels lopen uw rekeningen bij ons debiteurenbeheer Alektum.

    Heeft u vragen rondom de uw rekeningen, dan kunt u contact opnemen met Alektum debiteurenbeheer via het telefoonnummer: 020-5106939 op werkdagen van 10.00 uur tot 17.00 uur.

    Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Laurens

    Provital Pharma
    postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090

Uiteindelijke oplossing

Auteur
polkaep
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Provital Pharma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen