Klacht Provital Pharma: Ongevraagd extra pillen mee sturen

Vincentvan der velde

Beste Provital.

Mijn vriendin heeft een proefpakket pillen besteld. Bij deze levering zat ook gelijk een extra pakket voor 2 maanden. Mijn vriendin heeft dit gelijk met retour afzender retour gestuurd. Alleen krijgen wij nu het incassobedrijf Alektum achter ons aan. Hier zijn wij niet van gediend en ik wil jullie per direct verzoeken om dit stop te zetten. Als wij een pakket retour sturen via de brievenbus ( op dezelfde manier zoals jullie het leveren ) niet aan komt of bij jullie kwijt raakt kunnen wij niets aan doen.

Er is alleen gevraagd om een proefpakket, niet om gelijk aan een abonnement vast te zitten.

Per direct Alektum informeren om de incasso procedure stop te zetten. Jullie hebben ze ingeschakeld dus jullie kunnen ze ook informeren om de incasso stop te zetten.

Provital Pharma is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Provital Pharma?